Jaarverslag 2011

In 2011 heeft het woonbestuur van City Campus Max veel gedaan om de parkeerproblematiek op te lossen. Met de mogelijkheid voor kopers om hun parkeerplaats in gebruik te geven aan huurders is hier een eerste stap in gezet, hoewel deze constructie in de ogen van het woonbestuur nog geen sluitende oplossing is. Daarnaast is ook veel werk gestoken in het inrichten van een bewonersruimte, waar bewoners elkaar wekelijks onder het genot van een drankje kunnen treffen. Deze ruimte is door bewoners De Tweede Kamer gedoopt, en er zijn gedurende het jaar verschillende speciale activiteiten georganiseerd. Aan het eind van 2011 is het met de steun van de bewoners gelukt om een bewonersbijdrage in te voeren, waardoor het woonbestuur in 2012 meer slagkracht heeft en onder andere leuke activiteiten in en rond het complex kan organiseren.

Deze, en nog vele andere zaken, hebben het woonbestuur bezig gehouden in 2011. In het Jaarverslag 2011 kan uitgebreid gelezen worden over alle verrichtingen van het woonbestuur.

Reageren op dit bericht kan hier.